Het favoriete gerecht van Michelle

Hoe eet Michelle haar pannenkoeken het liefst?

“Als ik pannenkoeken bak voor klanten doe ik er suiker op of geef ik er siroop, confituur of chocopasta bij. Of zelfs ijs, chocoladesaus en slagroom als ze voor een pannenkoek De Kolonie gaan. Zelf eet ik ze het liefst met poedersuiker én siroop. Lekker zoet!”

Michelle Van Toledo werkt bijna een jaar in Taverne De Kolonie. Drie dagen per week staat ze samen met twee collega’s aan de koude kant van de keuken, waar ze salades en desserts maakt. Ze werkte vier jaar lang samen met haar vader in de keuken van hun restaurant. Hij was chef-kok én haar leermeester.

“Het restaurant van mijn ouders was ook een beetje mijn restaurant. Een opleiding als kok lukte namelijk niet. Dat gaf te veel stress. Daarom ben ik blij dat er bij Arbeidskansen vzw en De Kolonie een plekje is voor mensen als ik. Het is hier echt voelbaar anders!”

Dit bericht delen