Wat is jouw favoriete gerecht in Taverne De Kolonie?

“Vlees is comfortfood voor mij. In de winter eet ik graag warme gerechten. Het goed gekruide stoofvlees met Grimbergen bier, dat ze hier in de taverne maken, is dan ook mijn favoriete gerecht. Het vlees is zo mals dat het smelt op je tong.”

Can Zorlu werkt nu vier maanden halftijds in onze bediening. Hij had nooit gedacht dat werken in de horeca iets voor hem zou zijn. Can: “Mijn vroegere job in de logistiek vroeg te veel van mij. In De Kolonie weet ik duidelijk wat van mij wordt verwacht en met de stress kan ik om. Ik voel mij hier op mijn plaats.”

Hartelijk welkom bij De Kolonie, Can!